Ieder mens is uniek en heeft een eigen zorgvraag. Vanuit die gedachte hanteren wij geen standaard werkwijze, maar een vraaggerichte, persoonlijke en professionele aanpak.
Wanneer u gebruik wilt maken van onze diensten, maken wij een afspraak met u voor een intake gesprek. Dit kan bij ons op kantoor, maar vanzelfsprekend ook bij u thuis. Tijdens deze afspraak maakt u kennis met uw vaste contactpersoon (de zorgconsulent) en kunt u uw situatie en wensen duidelijk maken. Uw zorgconsulent zal dan in overleg met u bekijken wat Het Zorgmakelaarskantoor voor u kan betekenen.
Kwaliteit en Klachtenprocedure
Het Zorgmakelaarskantoor wil graag de zorg naar wens leveren. Wanneer u niet tevreden bent over de geleverde diensten dan horen wij dat graag van u. Wij beschikken over een onafhankelijke klachtencommissie met een klachtenregelement en klachtenprocedure. Op verzoek kunnen wij u deze toesturen.
Wanneer u bijvoorbeeld niet tevreden bent over de geleverde zorg, de administratie, betalingen of persoonlijke contacten met de zorgverlener(s) dan kunt u zowel schriftelijk als per e-mail een klacht indienen.
U kunt uw klacht als volgt indienen:
- Uw naam en adresgegevens;
- Omschrijving van de klacht met specificaties van namen, data/tijden en gebeurtenissen;
- Eventuele geleden schade.
E-mail: klachten@het-zorgmakelaarskantoor.nl
Post:
Het Zorgmakelaarskantoor
T.a.v. Klachtencommissie
Overmeenweg 25
8111 PD Heeten
Privacyreglement
Om bescherming van uw persoonsgegevens te waarborgen, beschikken wij over een Privacyreglement. Op die manier kunnen wij verantwoord met uw gegevens omgaan. Op aanvraag kunt een exemplaar van het Privacyreglement ontvangen.